2013. április 4., csütörtök

Nem írtam!

Ma már egyszer valamikor kora délután elkezdtem írni. Aztán 2 mondat után abbahagytam és most lassan 9-kor ismét ideültem.Talán be is fejezem a bejegyzést!!!!
Lányok már alszanak. Csabi kézimeccsen,így iszom egy teát és én is ágybabújok ALUDNI!!!! Horkolásmentesen és tv mentesen!!!!  Az elmúlt időszakban örömmel sütöttem-főztem! Egy élmény volt látni ahogy a sülnek a sütijeim, húsvétkor foszlós kalácsot készítettem! Hááát isteni lett és még milyen szép!!! Majd hozok képet holnap, pár kajcsiról készült fotó! Pannus nagyon szeret a konyhában lenni amikor készülnek a finomságok.Vagy a pulton ül vagy a bárszéken. Mindent figyel, ha engedem akkor kever-kavar! A sütőt pillanatok alatt bekapcsolja majd jön és szól, hogy süt! :-)
Húsvét vasárnap jött haza Bogim Bajáról, és délután festette a tojásokat! Nagyon szuperek lettek!
Szegénykémnek rosszul is esett, hogy nem jöttek locsolók! Az egyik papa a derékfájása miatt nem tudott eljönni, a másik horgászni ment(náluk nem szokás locsolkodni menni)----Hát az unokáit az ember már csak meg locsolja!!!  Anyuék vasárnap eljöttek akkor Laci meglocsolt minket és Csabi hétfőn , így talán csak nem hervadunk el! Na de azért vannak barátok akikről úgy gondoltam, csak eljönnek, hisz a kisfúk már akkorák, hogy élvezik a locsolkodást. DE egyik sem jött!!! Pedig Bogi várta őket. A tanulság , hogy nem kell húsvétra készülni, mert errefelé letojják az embert. Papám te tudom, ha még élnél ébredés után itt lettél volna a lányoknál, mama parfümjével és mondtad volna a kis versikét a lányoknak.És persze a picike virágcsokrocska(ibolya vagy hóvirág) is ott lett volna a kezedben.De sajnos már csak elképzelni tudom azt a pillanatot amikor fújod a parfümöt Pannusra és Bogira! Na erre most rámjött a sírás és csak sírtam percekig! Sajnos a lányok közül Pannus nem ismeri meg azt az embert aki imádná őt, aki a legfontosabb volt nekem az életben! Viszont nem múlik el úgy nap, hogy ne hallana a dédiékről valami szépet, és mára már felismeri őket a fényképről ami ki van téve a polcra. És van hogy megáll alatta és mondja, hogy dédi, majd küld egy puszit!  Befejezem, mert most nem megy tovább az írás! Pár képet még felteszek, de írni már nem írok!

Nincsenek megjegyzések: