2011. január 12., szerda

Fáradt vagyok

Így nem aludtam az tuti!!!!! Nem tudom miért,de éjjel megint nagyon rosszul aludtam! Félálomban töltöttem szinte az egész időt,amit mély alvással kellett volna! Ezért reggel olyan voltam, mint a kifacsart felmosórongy! Bogicám hallotam felébredt,mosakodott és én még vagy 20 percig nem bírtam kikászálódni az ágyból. Na mire sikerült,addigra a nagylány már készen is volt.Csináltam reggelit,uzsit készítettem.Köszben a német lecke is át lett ismételve,ma felelés vagy dolgozat! Menni fog, megy  a lánynak! Elvittem a suliba,nem akaródzik egyedül elmennie,mindig "majd ha jobb idő lesz" szöveget hallom!!!! Hazafelé már inkább jön egyedül,de azt sem viszi túlzásba. Egy kis lustálkodást mára felírna a doki, ha elmennék hozzá! De ezt recept nélkül is beiktatom a napi teendők közé! :-)

Nincsenek megjegyzések: