2011. január 20., csütörtök

Nyugodt vagyok!

Nyugodt vagyok tegnap óta. Nem izgulok azon,hogy mi lesz ,mikor kezdjük a következő lombikot! Teljes nyugalmat érzek most ezen a téren! Kiváltottam a bigyóbogyót is amit,ha minden igaz 21 nap múlva el is kezdhetek eszegetni.És mi baj lenne? Hát épp ez az: semmi gond nem lesz! A gyógyszer ott virít a fürdőben a polcon,így minden alkalommal mikor bemegyek látom, és egyből az jut az eszembe, hogy már nem sok idő és ott lesznek az én picurkáim a pocimban! Csak a pozitív gondolatok keringenek a buksimban.Pici cetliket rakok szanaszét a lakásban,hogy mindenhol láthassam a következő mondatot: "Színes szárnyú angyalkáim segítsetek,ti vágyaimat ismeritek!"---ezt és ehhez hasonló mondatot egy fórumos kedves ismerőstől hallottam(olvastam).Neki már bejött.És miért is ne próbálhatnám én is ki,hisz mindenki tudja,igenis angyalkák vannak!!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: