2010. október 21., csütörtök

ET+12nap

Délelőtt a szokásositthoni teendőket megcsináltam,majd ebéd után a kis pihenőm leteltével,elmentünk ismét vásárolni Bogival,de most magamnak! Vettem pár pulcsit egy szuper nadrágot,meg pár apróságot.
Na jóóóó, Bogica is kikönyörgött egy félcsizmát. Nem volt nehéz dolga,mert tudja inkább neki veszek és magamnak nem.
Lehet kicsit megerőltettem magam vagy nemtudom mi volt! De mikor hazaértünk 1-2 csepp rózsaszínes dolog ott volt ahol nem kellene. Rögtön lepihentem,és nyugtattam magam semmi gond!
Aztán elmentünk hárman és a picik a pocimban vacsizni a szülinapom alkalmából.Csabi foglaltatott asztalt. Megvacsiztunk,jól éreztük magunkat. Bogicám rajzolt nekem egy szépet és kaptam tőle még egy háromdimenziós képet,amin Leonardo-Az utolsó vacsora  című képe van. Nagyon aranyos volt mikor odaadta!Csabitól egy Mp4 lejátszót kaptam.Nagyon örültem neki!!!! Itthon gyors tusolás,Bogi mire én kész lettem már ágyban volt.Jó éjt puszi és már alszik is.
Azthiszem én is ágybabújok nemsokára!!!!! Pihenek és arra gondolok, hogy minden rendben van!!!!

Nincsenek megjegyzések: