2008. december 2., kedd

Ő és Én


Egy kép rólunk!
Hiszek egy álomban...Pontosan egy éve, mikor először fogtam kezed, nem tudom hogy, de éreztem, ma is veled leszek. Féltem, mert azt hittem idővel elveszítelek, de rájöttem, nem félnem kell, csak szeretnem. Pontosan egy éve, csupán azt kérdezted tőlem, komoly jövőt akarok, vagy vicc legyen belőle? Hallottad a választ, s most is azt láthatod, a közös jövő még tart, s veled van a párod. Egy év telt el, s most boldog szívvel nézem, kitartottál mellettem, s megtartottad szívem. Mert a szerelem erős, s kitart minden rosszban, történjen bármi, tudom, számíthatunk egymásra. Egy év telt el, melynek most emlékét idézem, hisz sok minden történt, mit veled megéltem. Voltak csodás pillanatok, akár csak egy álom, néha pedig úgy éreztem, az éjjelt ébren várom. Egy év ha eltel, talán így marad majd minden, s nem kell többé féljek, hogy elveszítlek téged. Bármi történjen is, kitartunk minden rosszban, hisz tudom, így lesz, mert hiszek egy álomban...

Nincsenek megjegyzések: