2013. június 1., szombat

ET+11nap

Az előző napokról nem írok, merthogy ez a mai az igazán érdekes!!! :-)
Én már pár napja tudom, mert ugyanúgy mint Pannusnál most is elkezdtem a tesztelést(mint tesztőrült) az ET+7.napon! Akkor még semmi nem látszott,aztán egyre csak erősödött. És ma már nagyon szép zebrásat teszteltem. Csabi is tudja már, és persze megkérdezte, hány tesztet csináltam már.Annyit mondtam csak párat, de kíváncsi voltam hogyan erősödik.
Dokibácsit is hívtam, és elküldtem neki is a képet e-maielen. Kedden, be kell menjek vérvételre, de nem kell reggel fél 8-ra menni.Igaz így lehet csak másnap lesz eredmény.De azt mondta, jó lenne látni a 14. napi HCG értéket, mert abból tud a köv.2 hétre következtetni.Na majd meglátjuk!

De ez a kép alapján elmondható, hogy ----Lányok!!! Jön(nek) a kistesó(k)!


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már régota olvaslak Gratulálok nektek :-)
Zsani

Ágica írta...

Köszönöm!!! És örülök, hogy olvasol!

Zéanyu írta...

Gratulálok, régóta olvaslak én is, és most is nagyon drukkoltam! :)

Ágica írta...

Köszönöm neked is!!!

julcsi írta...

Szívből örülök nektek!♥ Látod mondtam hogy sikerülni fog!!!♥