2013. július 3., szerda

Ismét itt vagyok!

Eltelt jó sok idő a 13.-ai UH óta, ami egy kissé meg is viselt! Sok volt a nem látom picurit a pocakban idő!
 :-) De tegnap végre ismét láthattam, és minden rendben van vele, sokat nőtt azóta. Már 2.04cm a CRL. Kicsi szíve is nagyon szépen ver, amit itthon este meghallgattam a szívhang hallgató készülékemmel. Pannusnál is hamar megtaláltam és most is szinte elsőre meghallottam azt az ütemes gallopoló hangot!
8+4 hetesen (fejjel lefelé fordulva) :-)

26.-ára van időpontom Nucha (tarkóredő mérés) szűrésre. Addig is jó kis idő eltelik, de néha itthon meghallgatom pocaklakót addig! :-)

Ma védőnőnél is voltam, megkaptam a kiskönyvem, jövő hét szerdán kell mennem vérvételre, majd belgyógyászat-EKG, de ez utóbbival még ráérek!


Nincsenek megjegyzések: