2013. szeptember 27., péntek

NEEEEEM!

Semmi sem úgy van, ahogy én azt gondoltam! Ma megbeszéltük a lépcső színét, korlátot,stb. DE kiderült, hogy aki csinálja csak novemberben kezd hozzá! Na itt elszakadt a cérna, mert én nem úgy szeretnék járni mint Pankánál, hogy akkor költözünk,festünk amikor én épp szültem és benn vagyok a kórházban. A festés előtti javítás 90% hogy szombaton kész lesz fenn Boginál. Ott már akkor csak festeni,letenni a laminált padlót kell és elvileg beköltözhető lenne. Közben készülhetne már a beépített szekrény és az íróasztalos rész---amit persze ismét az az asztalos csinálná, aki a lépcsőt.Persze csak utána.Így csúszik a felköltözés is ez a hülye miatt. Ha októberben megcsinálná a faféle munkákat akkor novemberben már költözhetne fel Bogi. De ez csak álom.És ugye így csúszik Panka és a pici szobájának festése. Azt akarom, hogy november végére minden kész legyen. Az utolsó időszakban már nem akarok azon idegeskedni, hogy mikor lesz már kész. Most ez van, dúl az ideg. A végén ismét be kell feküdnöm sokkal hamarabb, mert gond lesz! De erre itthon nem igazán gondolnak!!!

:-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  

Nincsenek megjegyzések: