2012. február 28., kedd

Panka baba


SIKERÜLT FELTÖLTENI!


Régen írtam,így gondoltam a következő kis zenés videó Pankáról mindent elmesél! Persze a mai naptól kezdve ismét aktívabban jelen leszek és írok a mindennapjainkról. Hisz annyi minden történik velünk!!!





"Megjöttem itt vagyok, éppen körülnézek, S egy ismerős szempárt megismerni vélek.Hívogató élmény, érzem, hogy közeleg, Segítsetek kérlek hadd menjek közelebb.S egy halk szavú asszony meghallván a vágyam, Apa pocakjára odafektet lágyan.Hogy míg átöleli piciny hasonmását, boldogan hallgassam szíve dalolását.Meleg tenyerével símogatja bőrőm, ha elszenderednék, most Ő lenne az őrőm.Megpihen a test és ünnepel a lélek, Gondolatban Anya festett ilyen képet.Olyan jó így együtt feküdni az ágyban, Mama pocakjában ilyen álmot láttam.Békés biztonságban indul földi létem, Hálásan köszönöm csendes születésem."

Nincsenek megjegyzések: