2012. március 2., péntek

2012.03.02.

A szokásos időben reggel 6-kor ébredtünk! Mint mindig most is mosolyogva várt a szobájában pici Panka! Peluscsere,pici játék és közben a kajcsi melegszik. A rádió már hangosan szól (Neo), pici lány imádja! A reggel elmaradhatatlan Bumeráng nélkül.
Megette a kajcsit majd büfire várva odabújás anyához.Ez nagyon jó!!!!
Most a kiságyban nézelődik,játszik és hallgatja a zenét! Így én is fel tudtam öltözni és most írogatok egy csésze light-os kávé mellett!!!
Bogit nemrég Csabi elvitte suliba,majd megy érte ha végzett. Délután sűrű programunk lesz. Bogi gyorsan ebédel,majd valaki viszi német órára Kőrösre. Majd neki 17-18 között táncórája van és közben 17 után jönnek Babalátogatóba barátok. Délelőtt Pankával sétálunk egy kicsit,délután nem biztos lesz rá idő. Sütit is kellene csinálni ,de még nem tudom milyet. Mindjárt nézek valamit,mert ha van valami amit venni kell hozzá azt séta közben megoldjuk!

Annyira jó,hogy itt a jó idő! Sokkal jobb a kedvem tőle. Persze nekem már egy icipici napsütés is feldobja a napom,hisz én nagyon nem szeretem a telet,hideget,napfény nélküliséget.

Nincsenek megjegyzések: