2012. május 15., kedd

Szuper volt!

A csütörtöktől indult hétvégénk, nagyon szuper volt! A szálloda tökéletes, a kajcsi remek és a wellness rész is pici babával tökéletes volt!!! Panka nagyon élvezte a vizet,ha lementünk fürdeni! Persze ez nem volt meglepi. :-)
A reggeli-ebéd-vacsora alatt Panka szépen ült az ott kapott dönthető etetőszékben! Ha nem abban akkor a babakocsiban! Megkóstolt pár újdonságot és minden ízlett neki.Ilyen volt pl. az egyik reggel a tejbegríz. Cuppogta befele, igaz csak pár kanálkával kapott így elsőre!
Esténként a bárban még ittunk 1-2 koktélt, úgyhogy a lefekvés most kicsit elhúzódott. Reggel nem is keltek fel a lányok fél 8 előtt! :-)
Az egyik este Panka kinézte magának a koktélom, majd az ananász szeleltet és persze a szívószál is érdekes volt!  Az ananászt megkapta, rámart rendesen!!! A szívószál maradt a pohárban nehogy megsértse magát vele és a koktél is mármint az az én gyomromban kötött ki! :-)





Bogica mint a nagyok felült a bárszékre a bárban és beszélgetett!!! amikor láttam, jöttem rá hoppá---lassan nagylány lesz a kislányból! Felteszem a képet ami ezt eszembe juttatta.Szerintem nem sokan mondanák meg, hogy a képen alig egy hónap múlva 9 éves leányzó pózol!!! 

Sétáltunk Debrecenben az állatkertben, ami nem lett a szívem csücske, mert csalódtam benne! Azt hittem egy szép és remek állatkert, De sajna nem az! De a lényeg, hogy együtt volt a család!!!















És még képek a vízben!!!!








Nincsenek megjegyzések: