2012. november 29., csütörtök

Már szedem a vitaminokat

Kedden voltam dokinál. Megvizsgált, UH-on nézett. Endóra utaló jel nincs SZERENCSÉRE! azt mondta Pankával való terhességem gyógyír volt rá! Mondjuk félt egy kicsit, hogy ismét lesz valami, merthogy már eltelt lassan 1 év a szülés óta! De örül, hogy minden rendben!  Le vett pár dolgot,elküldte laborba. Hamarosan meglesz az eredmény! Jövő héten ismét megyek vagyis most jön Csabi is. Neki is vizsgálat, nekem meg vérvétel.Elvileg mensi 2.-3. napján kellene és ha minden igaz jó is a kedd. Remélem megjön időben és nem kell mennem pár napra rá!
Megvannak a beutalóim is azokat is le kell majd rendeznem!

A vitaminokat úgy beszéltük elkezdem már most. Egy kis felturbózásképp!!!!
-Femibion 800
-C-vitamin 500-as
-Halolaj kapszula (Sup Herb)  Kaális doki szerint ez szuper,minden benne van aminek lennie kell!!!
-Multi-tabs IMMUNO  (1 havi adag)

Barátnőmék is küzdenek a babásodásért! Összehoztam egy találkát az én kedves professzorom(Herczeg) és köztük. Pár telefonálás és már nyíltak is az ajtók barátnőmék előtt. A Kaáliba is mehettek azonnal, ők a doktornőhöz kerültek. Decemberben mennek konzultációra, majd azt mondta dokinő nekik, hogy legkésőbb márciusban, ha minden rendben el is kezdik a lombikot. Nagyon örültek, és a prof.-ról is nagyon jó véleménye van. Örülök, hogy segíthettem nekik!!!

Örülök, hogy van nekünk a professzor,aki olyan mint a papám volt.

Nincsenek megjegyzések: