2013. december 8., vasárnap

Kórházban:10.nap

Reggel bejött Csabi Pannussal meg jött anya is. Pici lány korán reggel belázasodott, de itt jókedvű és láztalan volt. Az úton idefelé és hazafelé is aludt. Ebédre Csabi anyukájáékhoz mentek, ott már megint nyűgibb volt, nem volt olyan mint szokott.Nem akart enni se, aludni se.Haza is mentek, adott neki Csabi lázcsillapítót, majd fél 5 kor sikerült elaltatnia. Közben én felhívtam a doktornéninket, hogy szeretném ha megnézné Pankát, mert gond van. Mondta, hogy este 6 után van otthon.annyira aludt Pannus, hogy fél 6 előtt úgy kellett felébreszteni, persze hogy a láza ment megint fel 39.2 volt,azért sem ébredt magától. Mentek a doktornénihez, megvizsgálta, de se nem köhög,se nem folyik az orra és még a torka sem piros. Este  ment Csabi anyukája, nem mert nekifutni az éjszakának egyedül. Együtt aludtak a lánnyal a hálóban (apa és pici lánya)  :-)   Nem volt gond éjjel, de hajnali 5körül  40 fokos láza volt az én kicsimnek. mentek hűtőfűrdűzni. Szegénykémnek nem nagyon esett jól, de kellett. Most apuci hasán aludt el és még mindig alszik. Nemrég beszéltem velük.Dokinénit ma 3x kell hívni, hogy mi van Pannival. Nehéz a kórházban, ha gond van otthon! Annyira jó lenne mellette lenni, de tudom, ha lázas az nekem nem lenne jó, ha elkapnám!!!!

Nincsenek megjegyzések: