2013. december 1., vasárnap

Kórházban:3.nap

Délelőtt gyorsan eltelt,a viziten azt értettem lesz ctg-m,de aztán mégsem volt. Reggeli a szinte már megszokott,kenyér-szalámi párosítás. Az ebéd nem volt nagy adag,de jól esett. Tarhonya leves,zöldbab főzelék husival. A nap további része igen nehezen telt, otthon kezdtek készülni a lagziba és én nem láttam a lányokat a szép rucijukban. Fénykép van róluk,mert küldtek,de az nem ugyanaz.10körül aludtam,most meg 1 órája fenn vagyok. Nem írt Csabi sms-t,hogy hazaértek rendben. De nem akarok ráírni,mert lehet ma Pannus mellett alszik. Majd reggel. A másik ébrentartó a szobatárs,aki jóízűt alszik csak horkol. Nagyon jó lenne,ha hétfőn felszabadulna a VIP szoba a folyosó másik végén. Szeretnék ott lenni, nyugiba. Drága,de nem jó hallgatni más baját és szembesülni azzal. Ez lehet bunkóság,de elég nekem az hogy messze vannak a ányok. És közben tudom így jó a Marcinak,hogy itt vagyok!

Nincsenek megjegyzések: