2012. január 9., hétfő

2012.01.09.

Panka a hétvégén kicsit nyűgösebb volt. De még mindig azt lehet mondani ez semmi ahhoz képest, hogy egyes babák milyen hisztiket le tudnak vágni. már a hétvégén emeltem neki a kajcsi adagot és mostanra kiderült lehet ez volt a gond. Tegnap óta megeszik 140-150ml tápszert. Ez este és reggel volt eddig így,napközben a 120-al is megelégszik!!! :-) Ma már nyugis volt. Reggel evett,majd kicsit nézelődött. 10 körül elsétáltunk a boltba,majd délig kinn aludt a babakocsiban a teraszon. Imád kinn aludni. Legalábbis gondolom,hisz órákat tud ott aludni. Na jóóóó,benn is ugyanennyiket! Délben ebédelt,majd 4-kor felkeltettem és evett. Majd nézelődött én meg pakolásztam nála. Összehoztam a szobájában is a tv-t és a kábelt. Így már ott is van adás. Na nem mintha azt nézné,de ha eszik és benn ülök a karosszékben,jó ha megy valami műsor. Általában mese!!!!  Ha alszik akkor is be van kapcsolva,csak azért, hogy ne legyen benn néma csönd nála!!!

Bogica Zsófi barátnőjénél van majd nemsokára jön haza. Ma írtak 2 dogát is(köri,német). A németet holnap fejezik be! A félévi előtt kértem,hogy hajtson rá! Majd kiderül hogy sikerülnek a héten dolgozatok!!!!
Na most megyek mert felkelt Panka a fél órás szunyókálásából. Lassan fürdés!

Nincsenek megjegyzések: