2012. január 14., szombat

Az elmúlt pár napunk!

Sok minden nem történt,csak annyi mint egy átlagos 4 hetes babával "rendelkező" családban! :-)

  Bogica egy kicsit lazán vette a hetet tanulás szempontjából. Írt egy jó pár 5-ös dolgozatot,de becsúszott egy 1-es fogalmazás szabályokból!!!! Nem tanult a drága!!!! Miután megkapta rossz jegyet negyed óra alatt megtudta tanulni amit kellett! Akkor nem értem mért nem volt rá érkezése előtte!!! Nem buta,sőt okos a csaj,CSAK tud nagyon lusta is lenni!!!  A német témazárója : nyelvtani rész 5, szavak 3!!!  Ez is csak a lustaságán múlt. Ha valaki a nyelvtani részből 5-ös akkor a szavakat a kisújjából rázza ki! De ez is ment miután megírták a dogát. Érdekes a rossz jegy után mindig tud tanulni!!!!! Most baján van a hétvégén.aranyos volt, mielőtt elindult volna,kérte hogy Pankát az ölébe vehesse. Jó 10 percig babusgatta!!! Édesek voltak!!!

 Pankuci hozta a formáját mint eddig,sokat alszik-szépen eszik és nézelődik ha fenn van!  Kapott a héten egy szupi zenélős hintát. Brendonos kártyánk elkezdett apadni,DE már szóltunk az utánpótlást illetően!!!!! Nagyon élvezi! De ha éhes akkor aztán semmi sem jó! Azonnal kell a kajcsi!!! :-) Képet délután mellékelek!!!!

Ma Csabi disznóvágáson van Kecelen,nem sokára mi is átmegyünk. Délelőtt még aludt felmostam és a mosógépet is elindítottam. Épp jelez is a gép,hogy lejárt. Rakom is át a szárítóba a cuccot!
Ma hajnalban kicsit bűnöztem. 4-kor felkelt Panka evett és úgy döntöttem nem is viszem vissza a szobájába.Ott maradt köztem és apa közt :-) Valamikor fél 9 körül ébredtünk. Kajcsi,pici fenntlét majd alvás.Persze közben Bereczki Zoli szól és nem is halkan! De ez Pankát nem zavarja! Imádja a zenét,bármi is szóljon! Most kezd ébredezni, és lassan el is indulunk!


 

Nincsenek megjegyzések: