2012. január 6., péntek

Tejcsi!

Szaporítom azok táborát akiknek tejcsije eltünőben! De nem adom fel,én még szoptatni fogom Pankát!!!!  A kórházban és még itthon is az első héten bőven volt tej,sőt még fejtem is és nem keveset!  Tehát ezt a tejmentes állapotot egy átmeneti tejhiánynak veszem!  Más is járt már így aztán mégis több mint 1 évig szoptatott.
Pankám cicire van rakva többször,eszek homeós bogyót és iszom teákat!

TEÁK: Hipp Natal Bio filteres tea---íze szuper
            Laktoherb filteres tea---íze főrtelmes (tegnap este ittam először,de a siker a lényeg! Az íz most nem     számít!)

HOMEO BOGYÓK:  Urtica Urens 5ch--- már a kórházban elkezdtem
                                    Ricinus Communis 5ch---ma délután megyek érte a gyógyszertárba
                                    Alfalfa D6--- ezt is ma kezdem el délután(ezt szopi előtt 15 perccel kell elszopogatni,és állítólag 15 perc után már láthatóan folyik a tejcsi)  Kíváncsi leszek!!!!!

ÉS PERSZE SOK INNIVALÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  De ez a teák miatt meg is van!

Csinálom a szaporító fejést (7-7-5-5-3-3-1-1perces fejés napi 2x-3x)! Ez a sok dolog közül az egyik csak hat,mert hatnia kell! Én szoptatni fogok,lesz tejcsi!!!



2 megjegyzés:

ritique írta...

Szia Ágica!
Nemrég én is hasonló helyzetben voltam. Azt a tanácsot kaptam, hogy tegyem mellre nagyon gyakran, amikor csak lehet. 3,5 litert igyak naponta. Szedem a gabona golyókat, és néhány napig Milk More kapszulát is. Elmondhatom, hogy hatásos volt.
Most tértem át az általad leírt izlandi zuzmós teára. Ez is nagyon jó megnöveli a tej mennyiséget tényleg! :)
A homeós cuccok nekem nem jöttek be. Remélem, neked hatásosak lesznek. :)
Az első lányommal ugyanilyen nehezen indult a szoptatás, mint most és két év nyolc hónapig szopizott a nagylányom! :)
A hipp natal tényleg jó ízű, nálam hatásosabb volt a laktoherbnél.
Nagyon szeretem a blogodat olvasni, örülök, hogy rátaláltam! :)

Ágica írta...

Örülök,hogy neked beváltak dolgok a tejcsi növeléshez. Ma nekem is megjön a Milk More kapszula valamikor. Remélem én is szerencsés leszek és beválik! a Hipp-es tea tényleg jó! Nekem is nagyon bejön. Ha nem is segít a napi folyadék mennyiség egy része megvan belőle!
A nagylányod tényleg jó sokáig szopizott! :-)

Örülök,hogy rátaláltál a blogomra és szívesen olvasod! Gyere és olvasgass!