2012. március 11., vasárnap

Hétvége

Eddig a hétvégénkkel minden OK! Tegnap délelőtt 9 után bementünk a központba Pankával. Besétáltunk,hisz nagyon szép idő volt. Délre haza is értünk,nagylány aludt egy jó nagyot. Na ezt most úgy mondtam,mintha gond lenne az alvókájával egyébként! Szóval ő aludt én meg nézelődtem. 17.-én megyünk lagziba és valami rucit kellene találni végre nekem is és Boginak is! Jaaa és persze valami cipellőt is nézni kell,hisz mezítláb nem mehetünk.  Nem egyszerű normális ruhát találni! Főleg Boginak ne4m,hisz neki aztán nem mindegy mit vesz fel.  Divatosnak kell lennie,nem szereti ha azt a szót használom "csinos" !!!!  Pici lánynak már megvan a szép rucija. Képet ha lesz energiám készítek a kis ruciról és ide is felteszem!

Pénteken Bogica Bajára ment,ma valamikor délután érkezik haza!  Elvittem németórára, addig Füleki mama vigyázott Pankára. Sok dolga nem volt mert aludt a kis csöppség! :-) 3 körül értünk haza és csak utána ébredt fel. Uzsizott egy nagyot az új székben!

Micimacis etetőszéke van(persze hogy Micimackós mint szinte mindene), nagyon tetszik neki. Úgy ül benne mint a nagyok, és mosolyog, hogy igen ez az ő széke. Uzsonna után sétáltunk egy nagyot és persze aludt ismét a levegőn,mikor hazaértünk kinn is maradt a teraszon még fel nem ébredt.

Hogy visszatérjek az etetőszékre!!!!  Szombat reggel miután a nagylány megette a reggelijét és felöltözött, belekerült a hintájába. Mi is elkezdtünk reggelizni. Odalátott az asztalhoz,de nem tetszett neki a helyzet így beletettem az etetőszékbe. Na onnantól kezdve nagy volt a boldogság, hogy ott ülhetett velünk a nagy asztalnál!

Tegnap délután jött apu és ismét rendezgettük a kertet picit. Szépen haladunk,de hát nem is sietünk! A kert nagyon el volt hanyagolva,az előző tulajnak szerintem semmi kedve nem volt vele foglalkozni!    Pedig jobb lett volna!!!!! Na mindegy én majd szépen rendbeszedem!!!!

Este össznépi halpucolás és halfőzés majd billiárd verseny  volt hátul a "menü". Szinte minden hétvégén van valami a hátsó "dühöngőben" DE most legalább már éjfél után Csabinak sikerült felkeveredni a lakásba és befeküdni mellém!

Most még ágyban vannak, pihenik a tegnap estét! Mármint Csabi és apu. Persze Panka is alszik,de őnála ez mindennapi!!!!

Nincsenek megjegyzések: