2013. április 9., kedd

Közeleg!!!

Végre ismét itt egy új időpont, hogy mehetünk a Kaáliba! Na ez most úgy hangzik, mintha az előző próbálkozásunk óta milliónyi idő telt el. Na persze, ha valaki kisbabát szeretne, még akkor is ha már van neki. Az idő ilyenkor nagyon szorít és nagyon hosszúnak tűnnek a várakozás napjai-hetei akár hónapjai amíg eljut egy újabb lehetőség kapujáig!
Bár mi TB által támogatott időpontot októberre kaptunk, amire fel is íratkoztam, DE nem lesz rá szükség! Hisz ha minden ok, és miért is ne lenne,akkor májusban kezdünk újra egy fizetős próbát! És a próba sikerrrel zárul!!!
Most 16.-án megyek középidős UH-ra, ahol megbeszéljük a továbbiakat és az újabb kezdést! Várom nagyon! Valamelyik nap azon gondolkodtam, hogy én úgy megyek a Kaáliba mint más a közértbe!!! Szinte minden nap! :-)  Mától emelem a folyadék mennyiségét, ami nem rossz ötlet, hisz a napokban volt olyan, hogy este arra jöttem rá a bögre kávé és talán egy pohár víznél nem ittam többet!!!! Ez katasztrófa! Inni -inni és inni. Szerintem ezt aki is írom egy kis papírra és jól látható helyre ragasztom a konyhában!!!
Két éve ilyenkor Pannus már a pocakban volt közel 1 hete! Remélem hamarosan a tesóról is elmondható ez!!!

1 megjegyzés:

julcsi írta...

Sikerülni fog!!!♥