2013. április 19., péntek

Beleugrottunk!

Kedden Szegeden voltunk a Kaáliban. Pannus is jött velünk, és természetesen mindenkit levett a lábáról! Vártunk jó másfél órát, mert dokibának valami hivatalos ügy miatt el kellett mennie valahová! Szerencsére szuper volt az idő, így Pannus is jobban viselte. Akkor kezdett el nyűgi lenni mikor már mehettem be. Egy UH amin minden rendben volt, majd jött a megbeszélés, hogyan tovább! Az én Zádori dokibácsim, átnézte a papírjaim,az eddigi stimukat szemügyre vette és azt mondta most long stimut próbáljuk. Mivel nagyon gyorsan és nagyon erősen reagálok a szurikra. A hormonjaimat nagyon hírtelen felnyomta eddig a szuri. Ezzel, hogy hosszítunk a stimun ezt a hírtelenséget szeretné megszüntetni. Persze ez azzal jár, hogy több a szuri! De mondtuk OK és már írta is a receptet. 24.én kell elkezdenem a szurikat ---- amiket úgy döntöttem én adok be magamnak ez a stimu alatt----!!! Már ki is váltottam, benn pihen a hűtőben kezdésig. Suprefact szurival fogom szurkálni magam. Még a Kaáliban kaptam hozzá fecskendőt, úgyhogy azzal is el vagyok látva. Ha megjön akkor sem kell abbahagynom, de a második nap menni kell UH-ra. Vérvételt most nem kér majd a doki, mert ezen a napon mindig tökéletes szokott lenni minden!
És egy kicsit akkor a long stimuról: A saját hormonszabályozó rendszer teljes leállításával kezdődik, "robotpilótára" állítjuk az agyat, azért hogy később ész nélkül engedelmeskedjen a külső vezérlésnek!
Ez úgy történik, hogy a leállító szer hatására,először az egekbe szökik a saját FSH(tüszőérlelő hormon) és LH(tüszőrepesztő hormon) termelés, majd majdnem nullára csökken és ott is marad mindaddig amíg adagoljuk maguknak a szert, ami az én esetemben a Suprefact. Állítólag vannak mellékhatások (mások már átélték) : hőhullám,fejfájás,hasi görcsök, hihetetlen érzelmi labilitás. Na ezek remélhetőleg engem elkerülnek majd!  a többlet szuri ellenére már nagyon várom a  jövő hetet,  hogy elkezdjem a szurikat.  Kedden még a prof.bácsimhoz is mennem kell, mert van olyan dolog amiből friss eredmény kell! Gyorsan ez is meglesz és HAJRÁ!!!  Május végén egy gyönyörű két csíkos teszttel jövök majd!!!

1 megjegyzés:

julcsi írta...

Alig várom hogy közöld a jó hírt!!!♥