2015. december 23., szerda

Vers Papának! Vers Mamának!

Jön a karácsony s hiányoztok nagyon! 

Papának

Ami egyszer elkezdődött, 
Az majd véget is ér. 
Próbálom felidézni Őt, 
Tiszta és hófehér. 

Nem, nem a ruhája, 
Mi oly csodásan csillogott, 
Hanem a szeretete, 
Mely csak értünk lobogott! 

Még most is szeret minket, 
Mi is szeretjük Őt, 
Reméljük, megtalálja a Békét, 
Az igazit, a hozzáillőt. 

Most már nincs köztünk, 
És ez fáj nagyon. 
De lélekben itt van velünk, 
Mint könnycsepp az arcokon. 

Egy szép világ vár Rád, 
Melyben nincs hiba, 
Mindent köszönünk és: 
Szeretünk Nagypapa!

Nagymamámhoz

Sajnálom az utolsó percet, mert nem lehettem veled, 
nem búcsúzhattam tőled, nem foghattam 
a kezed, 
nem mosolyoghattam rád, nem törölhettem le könnyeid, 
nem csókolhattam homlokod, nem láthattam szemeid, 
nem érezhettem simogatásod, nem hallhattam csengő szavad, 
mert az utolsó perc, az utolsó perc az, 
mely mindent elragad!

Nincsenek megjegyzések: