2016. január 19., kedd

Bosszantó dolog is tud lenni a diploma!

Annak idején amikor leállamvizsgáztam a diplomát nem kaptam kézhez mert nem volt nyelvvizsgám. Később több tanfolyam majd nyelvvizsga letétel próbálkozás után hagytam a fenébe! Gondoltam én hülye vagyok a nyelvekhez, nincs nyelvérzékem!!! Nem is foglalkoztatott a dolog. Dolgoztam más területen, na jó(néha hiányzott a tanítás-az a majd 2 év amikor tanítottam egyéni tanrendűsként még suli alatt és a válásig)! Jöttek a kicsik és tényleg eszembe sem jutott a diploma! Aztán jött a lehetőség a belső nyelvvizsga letételével. Egy gyors 1hetes tanfolyam és tavaly novemberében letettem angolból a fősuli által elfogadott belső nyelvi vizsgát. Azt mondják ez nem alap és nem is közép.A kettő közti nehézségi fokban mérték! Akkor ezek szerint mégsem vagyok olyan hülye a nyelvhez!!!

Azt mondták 2 hét és postán küldik a diplomát! Karácsony előtt 2 ismerősöm akikkel egyszerre voltunk vizsgázni megkapták. Én nem!!! Telefon, de a tanulmányi osztály zárva volt január 4ig!! Ez ciki!!! Úgyhogy vártam. Majd kiderült nem találták a neven, hisz most más néven élek mint anno! De ez jelezve lett, csak a nagyokosok nem figyeltek! És végre ma meghozta a postás!!! És most a bosszantó dolog: Van egy magyar és egy angol nyelvű oklevél + a nyelvi vizsga igazolása!!! Ezek közül két papírlapon rossz születési dátum szerepel!!!!! Csak elírás mert a 3.lapon ott van a pontos születési dátum!!! 

Most pedig van is nincs is diplomám.Itt van a kezemben így viszont semmit sem ér!!! Postázhatom vissza és javítják a hibát!!!  És mondja valaki nem bosszantó egy dolog!!!???

Nincsenek megjegyzések: