2016. április 11., hétfő

1.nap fogyókúra

Azt hiszem az ivással lesznek gondok, de majd belejövök, hisz bele lehet. A lombikok alatt is megittam a kellő mennyiséget, csak akarni kellett.

Elkezdődött!!!   Az induló súlyom, mert elárulom 70kg ----szörnyen hangzik, de 3 gyerek után ha bele gondolok lehetne több is, persze kevesebb is!

Reggel kávéval kezdtem és megettem a 3 főtt tojást! Ebédre kicsi variálás és 1 kemény tojás mellé jött a 2 tükörtojás kókuszzsíron megsütve. Tele is lettem.  Nekem könnyebb mint Csabinak mert alapból is én keveset eszek. Vacsira főzök majd tojást, de szerintem csak lágyat. Vegyes sali és pirítós teljesen elég is lesz! :-)


A kiegyensúlyozottabb táplálkozás érdekében étrendünket egészítsük ki némi sajttal, sovány sonkával, és a reggelihez együnk olykor egy-egy szelet korpás vagy teljes kiőrlésű kenyeret. Így a kalóriaérték felmehet napi 1000 kalóriára, de ez is bőven elősegíti a súlycsökkenést.


Nincsenek megjegyzések: