2011. július 5., kedd

A hétvége

Sok időm és kedvem nem volt írni a hétvégén. Szombaton lagziba voltunk,de ismét majd megfagytam olyan hideg volt a sátorban(sátras lagzi) Grrrrrr....  !!! Teát nem igazán szoktak inni legziban,DE én ittam vagy 5-6 bögrével. 3-kor már nem bírtam és eljöttünk haza. Hideg meg a fáradtság befigyelt! Vasárnap 11-ig ágyban voltunk,majd elmentünk Bogiért és átmentünk a temetőbe. Papa 1 éve halt meg. Furcsa ez a dátum,hisz egy napon nem egy rossz dolog hanem kettő is történt velünk tavaly. Ezen a napon kerültem be én is majd 1 hónapra kórházba. :((

Délután kimentünk Bogicával a tópartra (borfesztivál)---koncertek. Tolvai Reni és SP ----feltétlenül meg akarta nézni őket Bogi!  Reni inkább ne is jött volna,mert nagyon hamisan énekelt. Nem tudom mit szeretnek rajta!    SP viszont haláli figura,ő nagy bulit csinált míg fenn volt a színpadon!  Bogi mindkettőjüktől szerzett autógrammot. :))
Tegnap délelőtt elment a nagylány 2 hétre Bajára az apjához! Remélem jól érzi magát!!!

Nincsenek megjegyzések: