2011. november 19., szombat

Hamarosan kórház!

Kedden voltunk Szegeden. UH,vizsgálat megvolt. Már az UH-on kérdezte a dokinő,hogy volt e a méreteivel gond, mert kisebb 2 héttel babókám! Mondtam eddig nem! Majd  átmentem vele az emeletre és ott is megnézett alaposan UH-al. Mindent rendben talált,csak hát a méretek! Azt mondta lehet a lepény nem úgy táplálja a babót ahogy kell vagy a köldökzsinór. Ő már benn tartott volna,de prof.még hazaengedett.  Igaz 29.-én be kell feküdnöm. A papírok a befekvéshez már kész vannak! Reggel 8-ra CTG-re be vagyok írva,majd vizsgálat ,UH!!! Ja és vérvétel! Mivel a vasam alacsony,kaptam rá vastablettát! Most azt is eszegetem, és a halolaj kapszulát naponta kell ennem az eddigi 2-3 naponta helyett!!!

Nem tudom mi lesz ha befekszem,lehet már nem is jöhetek haza pocakosan! Na majd kiderül!
Közben áll a ház dolga is! Pedig annyira jó lenne ha mire én bemegyek a kórházba Bogi és Panka szobája kész lenne és be lenne már pakolva!!!!

Nincsenek megjegyzések: