2011. november 22., kedd

Védőnőnél

Ma jó korán ébredtem. Már 5-kor fenn voltam!!! :-(  Visszaludni nem bírtam, lustiztam a takaró alatt! Negyed 7-kor viszont kénytelen voltam kikelni az ágyból mert mennem kellett a védőnőhöz. Jobb ha korán megyek mert akkor az elsők közt tudok bemenni mikor odaér tanácsadásra a doki!  Tegnap megkaptam a kenet eredményt amit szegeden vettek le múlt hét kedden.Szerencsére negatív volt. De kell ismét vizeletet nézni,így a beutalót a védőnő megírta. Elvileg mire megyek 29.én Szegedre akkorra meg is van az eredménye!!! CSAKHOGY  doki azt mondta minek nekem beutaló,majd Szegeden megnézik a vizeletet ha úgyis befekszem. A papírt aláírta de azt mondja nem adja oda! Visszamentem tanácsadás végén(védőnővel megbeszéltem) és odaadták az aláírt beutalót.Így vihettem át Kőrösre a kis üvegcsémet. Csabi nagyon ideges lett,hogy már megint ez a doki szarakodik velem!!! A lényeg,hogy a védőnő megoldotta és kedden már eredménnyel mehetek a prof.-hoz!
Vérnyomásom rendben volt,viszont amin meglepődtem 2 hét alatt most épp 3 kilót híztam! Ráadásul csak picit vizesedem! Na mindegy ,az is lehet Pankám  épp most hozza be a lemaradását! :-)

Még el vagyok maradva Panka fotójával. Íme a nagylány:

Nincsenek megjegyzések: