2011. november 26., szombat

Mostanában!

Sok minden új dolog nem történt a napokban! Költözés még mindig nem történt meg. :-(( Már nem is idegesít,beletörődtem,hogy akkor pakol Csabi és Bogica mikor én "nyaralok" a kórházban! Megoldják a dolgokat!!!!
Én már bedobozoltam--persze segítséggel!!!! Holnap-holnapután még van pár doboz amit meg kell tölteni,de végzünk vele gyorsan!

Kedden reggel 8-ra vagyis már előtte Szegeden kell lennem. Be kell jelentkeznem,majd 8-kor már CTG-n leszek. Aztán jön az UH és a vizsgálat. És pakolhatok fel a szobába,ahol elvileg 5 napra foglaltak nekem helyet! Majd a vizsgálatok után kiderül Panka meddig marad a pocimba! Hazudnék,ha azt mondanám nem izgulok. Nem gondolok arra,hogy hazaenged még egy időre.Pedig jó lenne!

Kedden,szerdán,csütörtökön olyan volt a lábam mint egy kis elefánté. A bokámat nem igazán lehetett látni! De a védőnő azt mondta a vérnyomásom rendben,nincs gond! Aztán amilyen hirtelen jött ez a dagadás olyan hirtelen el is tűnt. Tegnap délután már olyan vékony volt a lábam mint terhesség előtt.És lám a bokám is láthatóvá vált! Persze a gyűrű az maradt az ujjamon,azt már nem tudom levenni.


Nincsenek megjegyzések: