2013. május 1., szerda

Suprefact már 8 napja

Már 8.napja szurizom magam eme barátommal. Mondhatom annak, hisz szoros, mélyreható kapcsolatba kerültünk az elmúlt napokban. Még tart egy darabig ez a barátság!!!! És lám képes vagyok belenyomni a hasamba a tűt, azt a hegyes kis szerszámot,amitől amúgy nagyon rettegek. Az eddigi 8 szúrásból 3 helye lett lila foltos, de azt hiszem ez jó arány.  Holnap elvileg meg kellene jönnie nemvártnak, ha így lesz pénteken mehetek UH-ra és kapok egy újabb szurit még ez mellé. Mondjuk a doki azt mondta ettől a szuritól 1-2 nappal későbbre tolódhat, de ki tudja!
A februári lombiknál folyamatosan az az érzésem volt, hogy nem fog sikerülni(be is jött)---boszorkának is állhatok!!! Most viszont a siker gondolata jár a fejemben. Változtattam pár dolgon magam körül. 1. a szurikat saját kezűleg döföm magamba! :-)    2. Pannus délelőtt napközibe jár :-)  3.levágattam a hajam  -----------> na ez utóbbi 2  dologról majd következő bejegyzésben írok!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocs, a buta kérdésért, a Suprefactot hogy adtad magadnak? Azzal a tűvel szívtad fel, amit aztán magadba "döftél"? Vagy használtál külön felszívó tűt hozzá? Köszi a választ előre is. Én szerdán kezdem lőni a Suprefactot. :) Ági

Ágica írta...

Szia! Nem buta kérdés. Van aki külön tűt használ,de nekem adtak a Kaáliban tűvel felszerelt egyesével csomagolt fecskendőt. Én már azzal szívtam fel az adagot és utána szurtam a pocakba. Ez a fajta fecskendő szerintem jobb mert nem olyan macerás vele a dolog és vékonyka a tű is. Te hová jársz kezelésre,ha nem zavar a kérdés? Szorítok,hogy sikerüljön! Üdv: Ági

Névtelen írta...

Szia Ági! :) Köszi a választ! Közben beszéltem a házidokim asszisztensével is, aki egy csúcs szuper nőci, és ő is azt mondta, hogy elméletileg az a szabályos, hogy külön tűvel, de gyakorlatban mindig ugyanazzal a tűvel adják be. :) Egyébként a Kaáliba járok, Krizsa dokihoz! :) neked meg gratula! :)