2011. augusztus 31., szerda

Képek az augusztusi nyaralásainkról!

Jönnek még képek a nyárról,de most egyenlőre az augusztusi kiruccanásainkból válogattam! :-)


1. Balatonfüred!!!!
Tihany

Egy kis pihi

Pocakosan

Na! Csinálod már a képet?

Ennék,ha hagynának!!!!

Kukuccs!!!

Szupi egy járgány!

Ha már nem vehetem meg akkor legalább úgy csinálok mintha az enyém lenne!!!

Labdázunk!

Placccsss!

Szupi minden!!!!

Az eldobás......

Elfáradtam!

Tihanyban pózolunk egy fotó kedvéért!

Tihanyból....

Egy pici gyíkot fogtam!!!!

Itt is domborodik a poci!

Még mindig én!!!

Halat etet Bogica!!!

Füredi strandon,könyékig iszaposan!


2. Kunfehértó!!!
Szofika!
A kisebbik és nagyobbik öcsém! :-)


Bogica és Toncsika

Elkaptam őket,miközben...

Lebuktak.......

Csúszásra készen!

Csúsznak!!!!

Ismét csúsznak,már vagy 100adszor!

Leért a két csúszóbajnok!

Pancsolás!

Vigyázz,doblak!!!!!

Már megint dobnom kell!!!!???

Attila

A mélyben!

Miért is nehéz ennyire????

Toncsika

Nagypapi!!! Neeeeee......

Panka a pociban napozik kicsit!

Ismét ott a pocak!

Várunk!

Délután már bővítettük!

Az a fránya autóverseny!!!!

Bogica

Minden OK!!!!

Egy újabb vár!!!!

Vacsit készítek!





Nincsenek megjegyzések: