2011. október 14., péntek

Aggodalom,fáradtság!




Kb. ilyen vagyok most én is!!!! Rettenetesen fáradt. Napok óta alig alszom rendesen!!! A horkolás már megőrjít. Lefekszik az ember és hogy a francba tud 2 perc elteltével horkolni??????
Éjjel ma sem bírtam,de a nappali foglalt volt(apu ott aludt--itt volt mert reggel indultak almát szedni)! Így vittem Bogihoz 3 plédet leterítettem a földre és ott aludtam. Hajnalra már éreztem a hátam rendesen,de legalább csönd volt!

A másik dolog ami nagyon idegesít már az a ház ügy! Kb.8-max.10 hetem van hátra,hogy megszülessen Panka! És még mindig nem tudjuk,hogy költözünk vagy mi lesz! A srác akinek a házát néztük nem veszi fel a telefont,eddig azt mondta 1 héten belül minden kiderül és ő akár 1 hét alatt kiköltözik! Igen csak ez az 1 hét már lassan 1 hete letelt a másik sok 1 héttel együtt! Az új házba vennénk meg a gyerekbútort,így még ez sincs meg! A kisruhák mosását és elrakását sem tudom ez miatt elkezdeni.A cumik,meg apróságok fertőtlenítésével sem haladok,mert azokat sem tudom hová tenni. Szóval állunk egy helyben és csak megy az idő! Már nagyon zavar ez a semmire sem haladunk,nem tudunk semmit dolog!!!!A végén ha sikerül költözni az is lehet két nagy doboz közül indulunk a kórházba!!!! De én addigra már magam körül mindent rendben szerettem volna látni!!!! Lenyugodni kicsit szülés előtt!!! Lehetséges lesz ez????

Nincsenek megjegyzések: