2011. október 22., szombat

Mi is történt a héten!?

Bogica kedden már nem volt se lázas se nem hányt. Szerencsére átment rajta betegségnek sem nevezhető valami!   A keddi napot szegeden kezdtük,mert a doki látni akart. Mivel fájdogált furán a hasam alul és keményedett. A kötelező UH is megvolt,amin minden rendben volt. 1406g volt Panka!!! Prof. szerint korának megfelel a súlya. A méhszály(külső-belső) zárt,a méhnyak van megrövidülve. Mivel a keményedések , poci fájdogálás nem tetszett a dokibácsimnak írt fel szurit (tüdőérlelő---Dexa-ratiopharm).Kiváltottam,majd be is adta.Azt mondta ez segít a babának,ha véletlen hamarabb kibújna! Sokat kell pihennem, na ez nem mindig megy,de próbálom betartani! Ha gond van akkor befektet. Szóval pihi van!
Pénteken szülinapom volt,de már csütörtök este megkaptam az ajándékot.Mert Bogica másnap ment Bajára! Tőle egy szép üveg mécsestartót kaptam és egy kis angyalkát!!! És közösen apával ketten adtak egy videó kamerát! Nem gondoltam rá,hogy ezt kapok! Azon gondolkoztam,hogy a régit le kellene cserélni,de nem hittem volna,hogy ezt kapok! Olyan jó! És persze egy nagy csokor virágot!!!
Ma felfedeztem ,hogy pénteken léptem a 32. hétbe és pénteken lettem 32 éves. Milyen egybeesés!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: