2011. december 29., csütörtök

2011.12.15.

Pár percesen
A várva várt nap!!!!!  Reggel még a napocska is kisütött!!!    Korán kinn ültem már a folyosón és vártam Csabit,jött anyu és apu is! Bevallom ideges is voltam kicsit,de mikor megérkezett a dokibácsim már meg is nyugodtam. egy "nagypapás" öleléssel indítottunk,ami rettentően jól esett!!!!  Közben Csabi is megérkezett, majd lassan átöltöztem a csini kórházi rucimba. Jött a katéter,majd toltak is a műtőbe. Mindenki nagyon rendes volt. A gerincembe az érzéstelenítőt az adjunktusnő adta. Ügyes volt(nem először csinálta)! Elsőre sikerült,persze azt mondta benne voltam én is,hogy ügyesen tartottam a hátam. Egy kis idő múlva már nem is éreztem. Nyomták-húzták a hasam,és egyszer csak meghallottam amint felsír a pici lányom. Nagyon jó érzés volt!!! 2011.12.15.-én 9:19-kor megszülettet 3000grammal és 48centivel pöttöm Pankánk!!!!Meg is mutatták rögtön,majd vitték rendbetenni. Mikor ismét hozták már pólyában volt és megsimogathattam. Közben a pocakomon még dolgozott Atif és a profom! Szerencsére nem volt pici baba,folyamatosan azt mondták hogy alig lesz 2500gr. De Pankuci megmutatta,hogy igenis minden rendben van a méreteivel. Az apgar értékei:10-10-10!!!! Ez is a legjobb!!!! Szóval egy szuper kiscsaj! Műtét közben megijesztette a dokibácsikat,hisz kiderült nem volt méhfalam,egy rossz mozdulat vagy tüsszentés,esetleg Panka erősebb mozdulata is bajt okozhatott volna. De a prof.szimatának és közel 50év tapasztalatának köszönhetően most itt alszik mellettem a kis drágám!
Miután rendbetették a pocim vittek az őrzőbe,ahol másnap délelőttig voltam. Sokat nem mozoghattam, még este 22-kor elkísértek zuhanyozni,de semmi mást nem csináltam. Pankát este hozták szopizni. Csabi benn volt velem az őrzőbe,ebéd után ment csak haza. Hosszú volt a nap hátralévő része!

3 megjegyzés:

Andi írta...

Drága Ágica!
Szívből grtaulálok a gyönyörű kislányotokhoz! Nehéz út van a hátunk mögött, de megérte!! Továbbra is várom a babás történeteket, fotókat! Puszillak! Andi

ritique írta...

Kedves Ágica!
Ebben a két hétben sokszor jöttem, vártam, hátha megtudok valamit rólatok, már nagyon vártam, hogy írj! Nagyon szép a kislány! :)
Sok boldogságot nektek! :)
Igy ismeretlenül is...
Üdv: Rita

Ágica írta...

Andi! Rita! Köszönöm szépen a jókívánságokat,és bocsika a kis szünetért!!! Ígérem innentől ismét aktívabb leszek és beszámolok immár négyünk mindennapjairól és teszem fel a az újabb képeket rólunk!!!

Puszi!