2011. december 29., csütörtök

2011.12.16.-17.-18.

Reggel végre megszabadultam a katétertől! Már ideje volt!!!! 10 óra körül végre mehettem a saját, külön szobámba. Ott egyedül voltam és Pankuci is annyit volt velem amennyit én szerettem volna. Nem zavart senki horkolása,nem zavart a látogatók jövés-menése. Ez volt a VIP szobám:






Az itt töltött péntek-szombat-vasárnap nagyon jó volt.Pihentem sokat és a legfontosabb Panka is sokat volt velem! Ide bejöhetett a család,bejöhettek a barátok!

Csabim itt foghatta először kezébe Pankát!!!
Babuci szépen szopizott az első pillanattól kezdve. Annyira elég volt neki az első napokban az előtej,hogy nem is adtak neki lenn a csecsemősök semmit. Szombat éjjel úgy bedurrantak a cickóim,hogy sírva mentem le a csecsemősökhöz,hogy csináljunk valamit. Jól átmaszírozták,bevallom majd összekakiltam magam,annyira fájt. De úgy voltam vele inkább itt mint otthon szenvedjek!
Tejem beindult rendesen még fejtem is szopi után jó sokat. Panka nyugis baba volt már a kórházban,nem sírt. Mindenki a csodájára járt!!!!És pár kép ami az első hétvégén készült!




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörű Pankátok van! Örömteli gyarapodást kívánok!

Ágica írta...

Köszönöm szépen nyulacska!!!!