2011. december 4., vasárnap

Kórházban: 5nap

Tegnap a szobából ketten hazamentek hosszú eltávra. Sok minden nem történt,néztek áramlást (2.6),ami jó!  Délután nagyot aludtam és olyan jól esett,akkor ébredtem mikor Csabi csörgött,hogy itt vannak! Hoztak gesztenyepürét,az egyiket meg is ettem gyorsan. Modjuk a tejszínhab nagyon sok volt,így azt Csabi lapátolta be! :-)   Este telefonon beszéltem Bogicával,szerencsére már nincs magas láza.Jobban van.
Esti kötelező telefonhívás dokibácsimnak megvolt. Mondtam,hogy picit érzem hogy keményedik a hasam,de nem vészes.Kevesebbet is mocorgott a megszokottnál! Mondta az időjárás miatt lehet. De jó lenne még egyben maradni két hetet,de legalább másfelet. Tehát úgy néz ki addig biztos maradok kórházban! Imádom,annyira aranyos. Minden este kapok egy jó éjt puszit a telefonba tőle! Olyan nagypapás puszi! :-)


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szio!

Ki az orvosod megkérdezhetem? Mert Én is a Női Klinikán szültem a kisfiam most 11 hónapos.
Én Dr. Szabó József Főorvosnál szültem
Zsani

Ágica írta...

Szia! Persze kérdezhetsz! :-)
Az én dokim prof.Herczeg János. Ha nincsen semmi gond a vizsgálatokkor,akkor még van másfél-két hetem. Igaz itt benn a kórházban,mert haza már nem enged.
A te orvosodat nem ismerem.