2011. december 10., szombat

Kórházban:12nap

Pár mondatban a tegnapról!  Délelőtt hulla fáradt voltam az esti horkolás miatt! Nem is értem egy nő hogy tud ennyire horkolni és egyszerre ketten is a szobában!!!!! Az ebéd már kiakaszt,hisz 3-4 napja krumpli van ,persze mindig valami más feldolgozásban,de elég már!!!!!!!!! Melcsivel rendeltünk tejbegrízt. Jó nagy adagokat kaptunk és rettentően jól is esett.
Áramlást délután néztek ami most 2.1 volt. Ez jóóóóó! Viszont elég sokat keményedett a pocim. Késő délután jöttek Csabiék,hoztak nekem madártejet (Edit készítette) :-)  A felét meg is ettem gyorsan,a többit majd ma délután!!!!

Ma reggel 7 után ébredtem fel,jól esett aludni. Délelőtt kiürült a szoba,Melcsi meg egy másik csaj vasárnap estig kimenőn van. 4-eske hazamehetett. A másik két csaj meg holnap megy haza.

CTG-n voltam reggeli után. Meglepően jó sok "hegy" mutatkozott a papíron keményedéseket illetően. Volt amelyik "plafonig" ért a papírkán. Éreztem is őket,de egyenlőre nincs gond! Panka folyamatosan mocorgott!!!!
Remélem nincs gond,majd vizitkor kiderül mire értékelte az ügyeletes doki!

Nincsenek megjegyzések: