2010. november 3., szerda

6 hét

Már pár napja nem írtam, egyszerűen a bizonytalanság miatt nem volt kedvem. Ma töltöttem a 6.hetet,milyen jó kimondani,de biztosat csak pénteken tudok. A múlt hét szombaton  a vérvételem  eredménye nem volt valami biztató a két nappal előttihez képest. Viszont most meg az ultrahang okozott egy kis meglepetést, mert előkerült egy petezsák. A doki várakozó vágányra irányított!!!! Kedd és péntek egy újabb terhességi teszt készítése.Ha pénteken is + akkor indulni kell ultrahangra még aznap! Szóval ez a bizonytalanság nagyon rossz!
A keddi teszt még + volt,és most nagyon várom már a pénteket az újabb tesztelésig.Csütörtöktől szombatig nem véreztem,majd az ultrahang után szombaton egy kicsit.Majd csak kedd reggel volt egy kis barnázás. Az a mennyiségű vér ami előtte volt megszűnt. Furi mert körülbelűl akkor szünt meg amikor a mensesnek meg kellett volna. Merthogy ugye a vérzés épp akkor kezdődött amikor egyébként is meg kellett volna jönni és utánna 5 nap múlva el is múlt. Furi!!!!! Már nem sok van hátra péntekig,remélem megtudok már valamit.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnos ez is a hátránya, hogy nem "normál" terhességben van részünk, hogy nehezen hisszük el, hogy sikerült. Egy "átlagos kismami" egy kétcsíkos teszttől a föld fölött jár, és mindenkinek boldogan meséli, mi pedig mondanánk, de mégsem. Örülünk, de félünk. Hiszünk a sikerben, de nem merjük beleélni magunkat. Azért én azt tanácsolom, hogy hidd el, hogy Ő ott van, és minden rendben vele. Várom a pénteki beszámolódat!!!!

Ágica írta...

Már csak 1 nap és remélem végre biztosat tud mondani a dokibá! Írok amint hazaértem!