2010. november 23., kedd

Egy picit a hétvégéről!

A hétvégén egy kicsit lazítottunk és mégegyszer lazítottunk! Pénteken Bogit elvittük Bajára az apukájához,mi meg mentünk tovább N.baracskára barátnőmékhez. Igaz Csabi még visszajött Vadkertre mert valami halaszthatatlan dolga volt. De este 8 körül már vissza is ért. Addig mi Mónival és Tibivel alapoztunk! :-) Még pálinkát is ittam,pedig már jó pár éve kihagyom ha lehet. Most nem sikerült,lecsúszott pár pohár. Nem fog a kedvenceim közé tartozni,szerintem megittam most  a köv. időre valót!!!! Csabi megérkezett,ittunk még pár pohárral aztán jött a pezsgő,elfogyott 2-3 üveggel.Jókat beszélgettünk szupi este volt. Valamikor 1 óra tájban eltettük magunkat reggelig. Nekünk nem volt baj a sokáig fenn maradás,DE Tibi sajna hajnali 4-kor kelt mert ment suliba Szegedre. Szegény biztos nehezen viselte a szombati napot! Délelőtt elmentünk Kati néniékhez(volt szomszéd vagy mondhatom annó pótanyukám volt).Megmutattuk az esküvői képeket és beszélgettünk kicsit.Aztán irány vissza Móniékhoz ebédre,majd indultunk meccsre.Vadkert-N.baracska 0-0. De így is mi győztünk!!! Meccs után összeszedtük a cuccainkat és indultunk haza. Este buliba akarta menni a csapat kis magja! Gábor barátunknak nagyon menőkéje volt,miatta indult be Csbi is hogy menni kell. A végén Gábor azt mondta ő haza megy már nincs kedve kimenni a buliba. Csabim ezt nem így gondolta,ezért mint jó feleség én is mentem vele.Mert ugye azt mondta csak velem megy,DE az hogy hazamenjünk (mert én azt is eltudtam volna képzelni) nem tettszett neki! Jobb a békesség,így mentem én is! Végül is jó volt,a srácok húztak magukkal táncolni,szóval jól éreztem magam!!! Valamikor reggel 6 körül értünk haza,és délutánig ki sem keltünk az ágyból! A jövő hétre is tervük van a fiúknak,de szerencsére Csabinak nincs sok kedve menni. A meccs utáni kaja után jön vagy jövünk haza! Elég lesz a 4.-ei zárókaja meg buli!

Nincsenek megjegyzések: