2010. november 6., szombat

Vége!

Tegnap nem volt kedvem írni,hisz semmi jót nem írtam volna.Persze most sincs jobb hírem!!!! NEM sikerült az első lombik!!!! Mit is vártam,hisz ha a sttisztikát nézem,akkor kevés az a pár akiknek sikerül elsőre. Mi nem vagyunk ezen szerencsések között. Semmi változás, a hcg értékem is ugyanott van ahol előtte,a petezsák is ott van,de azzal sem tőrtént változás a mjdnem 1 hét alatt. mivel nem véreztem már,nem volt mivel kiürülni így ott van még a méhbe.Minden gyógyszert abbahagytam talán majd most így magától "távozik"! Jó lenne, mert nincs egy újabb műtét a terveim közt.
Hétfőn megint tesztet kell csinálnom,és 11 óra körül hívni a dokit. Gondolom okosabb leszek utánna.
annyira szerettem volna,ha símán megy minden és sikerül. Lehet sokat kívántam, vagy egyszerűen a nagykönyvben erre az évre  a sok rossz dolog került beírásra az én oldalamra!!!!! Bogicámnak is mondani kell holnap,mert úgyis kérdezni fogja mi a helyzet a tesóval! Nehéz ez az egész most!!!!
Nekifogok egy nagytakarításnak,talán sikerül elterelnem a gondolataim.
Hétfőn fel kell hívni a genetikust időpont miatt.Remélem nem kell olyan sokat várni,ha meg mégis akkor beszélek a proffal hátha tudna egy kis segítséggel hamarabb időpontot kérni nekünk. Egyébként biztos tud!!!!! Meglesznek az eredmények,aztán jöhet a második nekifutás a célzott babaprojectben!!!
SIKERÜLNIE KELL!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Ágica! Elmondani sem tudom, mit érzek most....rettenetesen sajnálom. Ezt írtam már korábban is, hogy ez a borzasztó a lombikban, hogy nem lehet örülni a pozitív tesztnek, mert az még nem jelent semmit? De vajon miért van ez?? Miért jelez pozitívat,ha nem az?
Miért kell még tesztet csinálni? Én is nagyon félek az elsőtől...
Sírd ki magad, majd rázd meg magad, és koncentrálj a másodikra, ami már remélhetőleg egyben az utolsó is lesz!!!! Virtuálisan megölelgettelek!!!