2010. november 3., szerda

Már 4 hónapja!!! :-(

Ma már 4 hónapja,hogy Papám meghalt. Éjjel nem is tudtam aludni. Folyamatosan forgolódtam,és az emlékek jártak a fejemben. Július 2.-án este mikor eljöttünk a kórházból,hazavittem anyut és közben egyfolytában azon agyaltam, hogy nekem most vissza kell mennem  a Papához és ott kell vele lennem.Anyu azt mondta menjek haza,jó helyen van.Majd reggel visszajövünk. Nagyon bánom a mai napig,hogy hallgattam rá és nem azt csináltam amit a szívem súgott! Nem mentem vissza,és másnap reggel jött a szőrnyű hír! Nekem ott kellett volna lennem mellette,fognom a kezét. De nem voltam! Otthagytam egyedül a kórházban,nem így kellett volna lennie!!!! Nem és nem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tudom, hogy mit érzel. Nálunk a nagyimmal volt ez a helyzet. Be szerettem volna menni, de valahogy mégsem mentem...Reggel pedig már nem tudtam.
Sok erőt kívánok neked!

Ági59 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ági59 írta...

Hidd el nekem is rettentően rossz és bánt nagyon,hogy nem mentem vissza akkor este.De szeretett bennünket annyira,hogy nem akarta,hogy ott legyünk mikor elmegy.