2010. november 17., szerda

Reggel annyira fájt a nyakam ébredés után,hogy azt hittem megpusztulok! Sajna csak elég sokára lett jobb,de végül elmúlt. Az idő szerencsére még ma is szép,de ahogy olvasom az időjárás előrejelzést már nem sokáig élvezhetjük a szép időt!!!! Ez van,hozzá kell szokni a hideg téli napokhoz! Nekem ez sosem fog menni,én a meleget és a napsütést szeretem. Az a fránya gólya velem valószínűleg eltévedt,de ha nem velem akkor már jóval előbb valamelyik felmenőmet vitte rossz helyre! :-)
Elsétálunk még a boltba addig amíg ilyen szép az idő,kocsi szervízben már pár napja,de szerencsére most nem kell ebben a "ismétlem magam" szép időben!

Majd el felejtettem,ma hívtam a Zádori dokit,hogy a tesztem ma reggel már negatív lett.Azt mondta jó,most akkor egy kis pihi és majd dec.7.-én találkozunk mikor adja a beutalót a genetikára!
Jó mert már az is mindjárt itt van!


Nincsenek megjegyzések: