2013. január 10., csütörtök

A héten!

Hétfőn megjártam Szegedet. Vérvétel eredményre vártam 3 órát. Közben 3-an kapták meg az elbocsájtó papírkájukat. Nekik Sikerült!!!!  Egyiküknél 2 babó van a pocakba! Ez olyan jó érzés volt, még akkor is ha nem rólam volt szó! Emlékszem amikor Pankával mi voltunk ebben a cipőben. A várakozás közben mondták a nővérek, hogy a teljes mappámnak nyoma veszett. A doki azt mondta, ha nem is lesz meg a mappám attól még baba az lesz!!! :-)  De másnap kaptam facebookon egy üzenetet az egyik nővérkétől, hogy sikeresen meglett!!!! Az eredményeim nagyon jók a doki szerint. Az Anti-müller eredmény közel 2 hét múlva lesz meg. 22.-én kell mennem középidős UH-ra. Akkorra már meg van. Ma az ANTSZ-nél voltunk vérvételen,annak az eredményét postázzák nekünk. A jövő héten már itt is van.
Már csak a belgyógyászat van hátra, de úgy gondolom, majd 22.én átmegyek oda ha végeztem a Kaáliba.

Alig két hét és már tudni fogom melyik kezeléssel indítunk!  Már várom. Talán most kicsit könnyebben veszem a dolgokat, hogy már Panka is itt van. Tudom, hogy sikerült már így most is sikerülni fog!!!



Nincsenek megjegyzések: