2013. január 17., csütörtök

Havazás!

Az intenzív havazás elkerül minket, vagyis pontosabban maga a havazás is. Ezen a télen csak mutatóban láttunk havat.Esett kicsi, de az is hamar elolvadt. Lányokkal elmentünk szánkózni egyik nap, másnap már nem volt semmi. Ebben a picinyke országban, hogy ekkora különbség legyen elképzelhetetlennek tartottam eddig. Pedig létezik ilyen, hisz nálunk semmi, tőlünk meg alig 150 km-re napok óta esik. Kicsit messzebb pedig már összességében van ahol a napok óta tartó havazás miatt az 50-60 cm is eléri a hóvastagság!

Ilyen képeket én a tavalyi tél óta nem láttam mifelénk. Persze nekem nem hiányzik a hó! DE a lányok miatt azért nálunk is lehetne.Ha csak 2 napig akkor 2 napig.  Ezt azért mondom, mert az előrejelzés szerint nálunk is esni fog holnap-holnapután 10-15 centi! DEEEEEE azt is láttam, hogy utána már csak havas eső és eső lesz mifelénk. Így előreláthatólag nem csodálhatjuk sokáig, nem szánkózhatnak napokig a lányok a hóban!  Ja és februártól, ha nem csal az előrejelzés(ami mostanában döcög egy kicsit) februárral beköszönt a jó időnek is mondható 6-7-8 fok mínusz mentes éjjelekkel!!!  Tehát jöjjön ez a kis hó aztán  gyere tavasz várunk !!!!!

Nincsenek megjegyzések: