2013. január 22., kedd

Kaáliban voltunk

Reggel nem mentünk korán Szegedre, mert a prof. előző este azt mondta nem biztos, hogy benn lesz. Hívjam majd fel este és megbeszéljük mi volt a Kaáliban. Fél 9 körül átvittük a mamához Pankát, majd elindultunk. 10 után már benn is voltam, igaz vártam jó sokat, de ez van. A várakozást bele kell kalkulálni.  A nővérkék mint mindig nagyon aranyosak voltak. UH után beszéltem a dokival, jaaa hoztam róla képet!

Az eredményeim (hormonprofil,Anti-.müller) tökéletesek. A bevált sémán nem változtat, így a köv. vérzés második napján kezdünk.Ami ha pontos akkor 14 nap múlva van. Ugyanazok a szurik, ugyanazon adagokban.  A vitaminokat eszem és a víz mennyiség bevitelét próbálom feltornázni a 2-3 literre/nap! A múlt héten volt olyan nap, hogy szinte alig ittam és most meg folyamatosan iszok!  Szóval nem lesz gond!
A belgyógyászatos dolgaim nem sikerült ismét elintéznem, mivel még mindig csak helyttesítős dokik vannak és azok hébe-hóba vannak az osztályon. De azt mondták menjek a jövő hét kedden 9-re akkor már benn lesz a megszokott doktornő! Tehát kedden irány ismét Szeged és az utolsó vizsgálat is le lesz tudva.Ha végeztem beviszem a papírom a Kaáliba és majd következőre csak cilusindításra megyek! 

Nincsenek megjegyzések: