2013. május 22., szerda

ET- avagy beültetés

Délután 2re mentem a Kaáliba. Nagyon sokan voltak,mondta is a nővérke
várnom kell. Így átmentem szembe az ételbárba és ettem egy jó
túrógombócot. 3kor már benn voltam és átöltöztem az ott kapott
csini-hátul nyitott hálóingbe! Előtte persze dokibácsival
átbeszéltük,hogy két szép 6sejtes picurit kapok vissza így a 3.napon!
3óra 9perckor már pocimban voltak(a lányok)! Persze mindegy lenne a
nemük csak sikerüljön! DE--- már elegem van abból a beszólásból legyen
az ismerős-családtag-alig ismert illető, hogy most már fiúnak kell
lennie! Ilyenkor bennem előjön a csakazért is lányok! :-) Az ET után
1.5órát pihiztem,majd megbeszéltük a dokival a továbbiakat. A gyenge
hiperstimus állapotom miatt csütörtökön hívnom kell helyzetjelenteni!

--

Ágica

Nincsenek megjegyzések: