2013. május 23., csütörtök

ET+2nap

Éjjel azt hiszem kisbabákkal álmodtam, de nem vagyok benne biztos.Csak valamiért ez rémlik! De persze nem csodálnám, hisz ezen jár az agyam!!!
Pannus 6 körül ébredt, vele én is! Kakaókészítés, majd én gyors "bedug" Utro és feküdtünk vissza az ágyba. 7 után már Bogi sulira kész volt és indult is bicajjal. Pannust felöltöztettem, reggeliztünk, majd elindítottam a mosó és mosogatógépet.8-ra jött Icuka, a többit ő csinálta. Csabi elvitte pici lányt bölcsibe, majd ő is ment érte délben! Én pihiztem, jobban mondva heverésztem az ágyon. Közben csináltam spenótot, a tegnapi sült húshoz petrezselymes burgonyát és tojás leves is készült. Ebéd után Pannussal lefeküdtünk és aludtunk!

A dokival beszéltem délben, hogy minden rendben van-e.Mondtam igen, így nem kell visszamenni most egy ellenőrző UH-ra. Kérdezte van-e már valami tünetem.Mondtam, hát ez csak a második nap, de a cickóim elég jól érzem!!! Aztán mosolygott, hogy ő már több időt gondolt, hogy eltelt. :-)

A beültetés után kaptam képet róluk, azt tegnap nem, de ma hoztam!
Íme:
Ott vannak középen abban a kis fénylő buborékban!