2013. május 9., csütörtök

Szegeden...

Ma reggel fél 8-ra vérvételen voltam a Kaáliba, majd vártam az eredményre. Ami ugye 9 környékén lett kész majd két punkció közt valamikor 10 körül be is mentem a dokibához UH-ra és utána megbeszéltük a dolgokat! Még UH előtt ránézett a véreredményre és akkor mondta minden ok úgy tűnik.  az UH jobb oldalon 4, balon 7 tüsző megindulását mutatta. A jobb oldal egy kicsit jó lenne ha belehúzna, hisz a balból eddig mindig kicsit körülményesebb volt a leszívás.Tehát HAJRÁ jobb oldal is!!!!
A gonal-F szurim ma elfogyott, holnap 75-öt kell beadnom, amire nem kaptam receptet mert pont van egy 75-ösöm itthon még a múltkori lombikról megmaradva. Mivel ez por és keverni kell, azt mondta a nővérke csípni fog és pirosodhat, de 1 óra alatt elmúlik. Majd holnap látom!!! A Suprefact-ból 0.3 az adag.
Szombaton ismét vérvétel és Uh, majd akkor kapok receptet. Majd csak én megyek, anyu jön Pankára vigyázni már reggel 6-ra. Csabi nem lesz itthon.

Nincsenek megjegyzések: