2013. május 22., szerda

ET+1nap

Elkezdődött a számolás!  Meg kell mondanom jót aludtunk többed magammal az ájjel, plussz még mellém bújt egy icipici Panka valamikor éjfél után. És persze azonnal kakaót kért.Amit már nagyon régen csinált éjjel! :-) A kakaó ivászat után elterült a nagyágyon keresztbe és aludt reggel 6-ig. Aztán ébresztőt fújt,ismét kakaót ivott,majd felöltöztünk. Kicsit pakolásztam, na jó csak apróságokat a konyhában.Kivettem a fagyóból az ebédet meg ilyesmi! Fél 9 felé Icuka elvitte pici lányt a bölcsibe,onnantól kezdve pihengetéssel telt a délelőtt.A kacsát betettem a sütőbe,azzal nem is kellett foglalkoznom.
Jaaaa és még nem is írtam a reggeli puszikról.Merthogy Pannusnak mondtam a pocakban vannak az icike-picike babák. Erre megsimizte a pocakom és adott rá 2 puszit! Nagyon édes volt! És amilyen fejet vágott hozzá, megzabálni való volt!!!!
Fél 12-kor ment érte Icuka, majd ebédelt és szinte 5 perc alatt már aludt is. És még alszik! :-)
Bogi külön németen,Csabi sincs itthon így csend van az alváshoz.Aminek nagyon tudok örülni, hisz biztos kialussza magát a kicsi lány! Délután lehet egy pici sétát teszünk, majd meglátjuk.Most süt a nap, de lóg közben az eső lába!


















































Nincsenek megjegyzések: