2011. június 7., kedd

12.heti UH

Reggel korán keltünk,mert fél8-ra Szegeden kellett lennünk a klinikán. Mi azok közé tartozunk akik sosem indulnak el a megbeszélt időben,DE ennek ellenére mindig odaérünk rendesen. :)) Most is időben benn voltam és nem is vártam a bejelentkezéssel,hisz nem is volt előttem senki. Na de 5 perccel később már hosszú sorban várakoztak a bejelentkezők. 8-kor jött a prof. és már hívott is be. Megbeszéltük a dolgainkat,megvizsgált,majd szólt az uh-on valakinek,hogy majd a férjem is bemenne megnézni a picurit. Várakoztam még 1 órát majdnem,hisz 9.50-re volt időpontom. Csabi fél 10-re jött előtte elintézte a dolgát Szeged környékén. a 9.50es időpontom nem hogy csúszott volna hanem már 9.30.kor benn voltam.Mivel Csabi nem ért oda én láthattam ma a picurit. Nagyot nőtt! :)) Az ülőmagassága már 58mm. :)) :))
Az UH eredményei:
CRL:  48.00mm
BPD:  19.0mm
FRONTO:  21.0mm
NUCHA:  1.3mm
Thorax:  19.0mm
Gyomor:  Telődés látható
Hólyag:  Telődés látható
Humerus:  7.0mm
Femur:  9.0mm
Végtag:  Hosszú csöves csontok láthatók
Hasfal:  Zártnak látszó
Hasi echo: Normál
Köldökzsinór:  Látható  Vastagság:  5.0mm
Orrcsont:  Látható
Chorion/Placenta tapadása:  Mélyen tapadó
Magzatvíz mennyisége:  Normál
Szívműködés:  Szabályos
FHR:  155/min
Mozgás:  Élénk
                             

Nincsenek megjegyzések: