2011. június 1., szerda

Beutalók és a mai nap

Ma sikerült a  beutalókkal mindent végigjárnom. Olyan sok helyen nem voltam,de így is a délelőttöm majdnem elment vele. Tegnap megkaptam a vérvétel eredményét.A védőnő szerint minden rendben és ezt a belgyógyászaton is megerősítették. Az EKG is remek,vérnyomás is.Szóval minden a legnagyobb rendben a doki szerint! Kedden majd vihetem is a papírokat,mikor megyek Szegedre. Biztos kéri majd a prof. ! :))  Már nem sok van hátra keddig és ismét láthatom a picurit.Addig reggelente meghallgatom a kis szívverését és jól indul a napom!
Itt volt anyu kicsit kitakarított,csinálgatom én is de néha jó ha jön valaki és elintézi helyettem.Még ő takarítgatott én főztem kajcsit. Majd lenyírta anyu a füvet az udvaron.Mivel elromlott a fűnyírónk már féllábszárig ért a fű!!! :)) Nagyon ráfért a nyírás.Nem locsolom meg,mert úgy nézem esni fog az eső. Ha mégsem este kis locsolás lesz. Elültetem a maradék muskátlit a teraszon aztán lehet még kimegyek a kertészetbe és veszek pár virágot.Még kitalálom!!!

Nincsenek megjegyzések: