2012. április 3., kedd

Mellgyulladás!

Március eleje óta minden héten Szegedre megyünk! Jobb cici és a csomó története miatt!  Azon kívül,hogy ott van a csomó és néha érzékeny semmi panasz!  Pedig lehetne a doki elmondása szerint! Orvosi vélemény: krónikus abscessus).  Hetente leszívja,de eddig újratelítődött.A múlt héten már sokkal kisebb volt,de mostanra már ismét jókora csomó képződött(38mm a legnagyobb kiterjedése)! Most 10-12 milit szívtak le. Az első kettő alaklommal elküldték citológiára annak eredménye jó volt--genny és némi baktérium.Akkor kaptam rá antibiotikumot. Most is gondolkozott rajta a dokinő, de inkább felhívta a prof.-om és megbeszélték,hogy átküldik a mostani adagom is vizsgálatra de most egy összetettebb dolgot kérnek! Én mint ügyes beteg, elvittem és leadtam a cuccot!!!  Jövő héten a leszívás után kapok a cickóba egy szurit(antibiotikum)! Prof. felírta(Gentamicin-Chinoin inj.) és már ki is váltottam!



2 megjegyzés:

Andi írta...

Gyógyulj meg hamar!!!! Nem tudni mitől van?

Ágica írta...

Köszike! Talán attól,hogy hírtelen egyik napról a másikra "eltűnt" a tejcsi! De azt mondta a doktornő az is lehet már benn a kórházban amikor 2.-3. nap begyulladtak a cickóim már akkor elkezdődött valami!